Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 3 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Απαραίτητες προϋποθέσεις
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος είναι:
-Nα μην έχει ανοιχθεί/χρησιμοποιηθεί το προϊόν
-Nα μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
-Θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους)
-Θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά
-Για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους
-Πριν την αποστολή θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 211 444 2456 - 697 65 36 939 ή στέλνοντας email στο info@ecosafety.gr
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο όπως η αρχική πληρωμή. Σε περίπτωση αντικαταβολής θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) ελληνικής τράπεζας.
Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
Στην περίπτωση που παραλάβατε προϊόν το οποίο εχει υποστεί βλάβη κατά τη μεταφορά του, η ecosafety.gr θα προβεί άμεσα σε αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον λάβουμε ενημέρωση την ίδια μέρα με την ημέρα παραλαβής από εσάς, χωρίς καμία χρέωση. Οποιοδήποτε αίτημα για αντικατάσταση σπασμένου προϊόντος μετά τη μέρα παραλαβής απο τον πελάτη δεν θα γίνεται δεκτό.